Имате въпроси?
Обадете ни се!
+359 898 658 307

Често задавани въпроси

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

    Можете да пазарувате и без да се регистрирате, но в този случай няма да можете да проследявате направените поръчки. Тази функционалност ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

  • Мога ли да направя поръчка по телефона или чрез чат?

    Поръчка за онлайн покупка можете да направите само през продуктовия каталог на сайта. В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст като посочите: артикул, код на артикула, ед. цена, име и фамилия, пълен и точен адрес за доставка, мобилен телефон, на следния имейл адрес: [email protected]

  • Kакви са сроковете за доставка?

    Поръчани стоки чрез oнлайн магазин LAMPI.BG се доставят в срок от 2 до 5 работни дни Все пак доставката до някои населени места в България се извършва по график на избраната куриерска фирма и този срок в някои случаи може да бъде по-дълъг. Графикът на "Интерлогистика", може да бъде разгледан ТУК.

    За продукти, които се произвеждат по заявка на клиента срокът за доставка се договаря допълнително и зависи от поръчаното количество.

  • С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

    Към момента LAMPI.BG се обслужва от две куриерски фирми: "Интерлогистика" и "Еконт". Изборът на някоя от тях като доставчик на конкретна поръчка се извършва при финализирането на поръчката. Ако клиент реши да се възползва от възможността за безплатна доставка при стойност на поръчката над 100 лв, то доставката се осъществява от "Интерлогистика".

  • Каква е цената на куриерската услуга?

    Цените за доставка са съгласно тарифите на съответните куриерски фирми, които можете да разгледате ТУК ("Интерлогистика") или ТУК ("Еконт"). За поръчки на стойност над 100.00 лв, доставката е безплатна в цялата страна, като в този случай доставката се извършва задължително до адрес на клиента.

  • Доставяте ли продукти в чужбина?

    Организирани от нас доставки се извършват само на географската територия на Република България. При необходимост можем да съдействаме за доставка по избран и организиран от клиента начин и извън територията на България. В такива случаи можете да се свържете с нас на контактните телефони и имейл адреси.

  • Мога ли да заменя закупен продукт?

    Можете да се възползвате от правата си по чл. 50 от ЗЗП, като имате предвид описаните условия в чл. 16 от Общите условия, както и ТУК.

  • Какво е необходимо, за да направя рекламация?

    Необходимо е през формата за контакти или в свободен текст на следния имейл адрес: [email protected], да опишете Вашата рекламация. Ние ще се вържем с Вас, за да отстраним проблема във възможно най-кратък срок.

  • За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

    Потребителят връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката съгласно чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок. 

  • По какъв начин става възстановяването на заплатена сума за върнат продукт?

    Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, LAMPI.BG възстановява всички получени суми,  включително разходите за доставка до клиента не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора. LAMPI.BG възстановява получените суми по посочена от потребителя банкова сметка.

    Разходите за връщане на доставените стоки се покриват от потребителя и могат да се се приспаднат от сумите за възстановяване, освен в случаите, когато потребителят организира сам и за своя сметка връщането на стоките. LAMPI.BG няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от LAMPI.BG.

  • Мога ли да направя промени по поръчката си?

    Вече изпратена поръчка няма възможност да бъде променена. Промяна може да се направи във формата за поръчка преди окончателното завършване на поръчването.

  • Мога ли да анулирам направена поръчка?

    Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следния имейл адрес: [email protected]

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки